Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Setmana Esportiva 2018

Participa i gaudeix de l’esport!

2018-05-02

Els propers dies del 2 al 4 de maig de 2018 es realitzarà la setmana esportiva a l'escola El Sagrer.

Durant aquesta setmana estan pensades diferents d’activitats per realitzar a la sortida de les classes.

Com és habitual, les activitats extraescolars se suspenen.

Aquest any hi ha forces canvis. Ja que tenim pocs dies, mireu amb deteniment la graella d’activitats proposades per tal que hi pugueu participar.

Durant la Setmana Esportiva, tots els alumnes del centre sortiran de l'escola a les 16:30h i podran tornar a entrar pel pati de sorra acompanyats a les 16:45h.

A les nits trobareu moltes activitats per als pares/mares. Per poder participar us heu d'apuntar a les llistes que trobareu a l'entrada de l'escola.

IMPORTANT: durant aquests dies se supenen totes les activitats extraescolars. Els pares s'han de fer responsables dels seus fills, penseu que els monitors de les activitats estan per garantir el bon funcionament d'aquestes.

Recordem que en cas de pluja se suspenen les activitats programades i les activitats normals del curs TAMBÉ (en aquest cas avisarem amb suficient antel·lació).

Divendres a la tarda, el dia de LA CURSA, aquest curs serà una cursa no competitiva.

Necessitem el vostre suport per a un dia tan i tan especial. Us hi esperem per animar a tots els nens i nenes de l’escola a partir de dos quarts de quatre de la tarda.

L’ordre de les curses serà el següent:

A partir de les 15:15h:

P5A - P5B - P4A - P4B - P3A - P3B

6è A - 6è B / 5è A - 5è B / 4t A - 4t B / 3r A - 3r B / 2n A - 2n B / 1r A - 1r B

Cal que els nens i les nenes vinguin vestits esportivament ja de casa.

Aconsellem que portin un calçat adequat, una samarreta de màniga curta i uns pantalons llargs primets (per tal de protegir els genolls en cas de caure).

El més important de totes les activitats proposades és participar, gaudir i intentar fer-ho el millor possible.