Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Casals d'estiu 2020

Calendari i informació dels casals d'estiu 2020

2020-04-15

🔴 Degut a l’estat d’alarma i la crisi del coronavirus, no podem assegurar l’activitat de casals per aquest estiu.

Tampoc no podem assegurar que si es fan, la programació sigui l'habitual. Poder fer excursions, anar a piscines o a la platja, per exemple, dependrà de si es permet el seu ús o de la disponibilitat d'aquests equipaments. L'equip de casals es compromet a adaptar el millor que pugui l'activitat a les circumstàncies.

La situació actual fa difícil organitzar els casals i també que les famílies puguin planificar. Però cal seguir el procés i terminis d'inscripció perquè, si és possible, fem uns bons casals, que és el que tots desitgem!!!!!

Cliqueu aquí per estar informats de les últimes novetats

Decisions de l’organització dels casals i actualitat sobre l’alerta del coronavirus

Calendari i informació pràctica

Inscripcions

Les dates d’inscripcions les marca l’Ajuntament de Barcelona ja que és una activitat homologada i per tant oberta al barri. Ni l’escola ni l’organització dels casals pot modificar aquests terminis.

Cal també tenir present que cal seguir uns processos després de les inscripcions que alhora tenen els seus temps, com per exemple les beques o els monitors de suport.

🔴Deguda l’excepcionalitat del moment i les normes sanitàries totes les inscripcions seran online.

Dates inscripcions online:

📆📝des de dissabte 25 d’abril a les 9 h fins dissabte 2 de maig a les 21 h.

🔧Assistència a les inscripcions:

Si us trobeu amb alguna dificultat podeu contactar amb el correu de la comissió de casals. 💻casals.ampa@escolaelsagrer.cat

📞 Habilitarem el xat del correu per aquells dubtes que no puguem resoldre amb un mail i també un servei telefònic. Simplement ens heu d'escriure i donar-nos el vostre telèfon i algun membre de la comissió es posarà en contacte amb vosaltres.

🕔📝Aquest servei de xat i trucades estarà operatiu en les franges següents: dimarts 28/4 de 19 a 21 h, dimecres 29/4 de 16 a 19 h i dissabte 2/5 de 10 a 12 h.

❗❗ No podem garantir tampoc que puguem fer una reunió informativa. Us informarem de qualsevol canvi en aquesta mateixa pàgina.

Dates dels casals

Els casals s’organitzen per setmanes i les places són limitades

• 1r torn*: 25 i 26 de juny (2 dies)
      • 2n torn: 29 de juny al 3 de juliol (5 dies)
      • 3r torn: 6 al 10 de juliol (5 dies)
      • 4t torn: 13 al 17 de juliol (5 dies)
      • 5è torn: 20 al 24 de juliol (5 dies)
      • 6è torn: 27 al 31 de juliol (5 dies)
      • 7è torn*: 3 i 4 de setembre (2 dies)
      • 8è torn: 7 al 10 de setembre (4 dies)

*La realització d’aquests dos torns dependrà de si hi ha suficients inscripcions. Són torns no homologats i per tant, no es pot demanar cap tipus de beca.

Nit a l’escola (opcional). Cal estar apuntat en el torn corresponent per a fer l'activitat.

• Dimarts 14/7: 1r i 2n
  • Dijous 16/7: 3r a 5è

Acampada (només 6è). Activitat no homologada

Les dates de l’Acampada El Sagrer 2020 són del 29 juny al 3 de juliol. La inscripció es farà exclusivament on line. El preu és de 175 € però podria variar en funció de les inscripcions.

Documentació requerida (IMPORTANT!!!)

☝ Per signar els documents, donada l'excepcionalitat d'enguany, servirà posar-hi el nom i el DNI, sense haver de posar-hi la rúbrica.

👉Trobareu la majoria d'aquests documens en el formulari d'inscripció. Us els podeu descarregar i omplir des del mateix ordinador abans d'adjuntar-los a la inscripció. També podeu imprimir-ho i omplir-los a mà.

**Formularis mèdics:

Preu

El preu dels casals és de 110 € els torns de 5 dies. La resta de torns el preu és proporcional: el torn de dos dies 44 € i el de 4 dies, 88 €.

Trobareu més informació de preus i horaris en el ⤵ full informatiu 📋.

Pagament

En el cas dels infants de l'escola el cobrament dels casals es fa al juny. Si es fracciona el pagament rebreu dos rebuts, al juny i al juliol.

En el cas dels infants de fora de l'escola una persona d'administració de l'Ampa es posa en contacte amb la família per recollir les dades de pagament.

Aquest any aquests terminis poden patir alguna alteració deguda la crisi del coronavirus i l'estat d'alarma. Si hi hagués algun canvi, informarem en aquesta mateixa pàgina.

Beques

Per a demanar els ajuts economics podeu accedir a ajutsbcncve2020.cat del 25 d’abril al 19 de maig. El codi d’activitat és 090026CAS01.
Aquí https://vacances.barcelona.cat/ca/ajuts-a-les-families podeu trobar informació de suport.

Canvis i anul·lacions

Segons el reglament de l'AMPA, en cas de baixa, es retornarà un 50 % de la inscripció, sempre que s’avisi per escrit amb 15 dies hàbils d’antelació (agost no és hàbil), i sempre que es garanteixi l’estabilitat pressupostària.

Tot i això es tindrà en compte l'excepcionalitat d'aquest any i s'estudiaran atentament tots els casos que justifiquin un canvi.

⭕ Les places són limitades per garantir una bona qualitat del servei

Per qualsevol dubte o incidència contacteu amb la comissió de casals

casals.ampa@escolaelsagrer.cat

Els monitors han preparat aquest vídeo per anar obrint boca!

View this post on Instagram

A post shared by @casals_el_sagrer onApr 15, 2020 at 1:12am PDT