Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Extraescolars curs 2020-2021

Inscripcions del 22 al 29 de maig.

2020-05-22

Degut al l’estat d’excepcionalitat que estem vivint, en aquests moments no podem assegurar el normal funcionament de les activitats extraescolars del curs 2020-21. Pot ser que es modifiquin la ràtio d’alumnes, la data d'inici de les activitats, i un llarg etcètera que ara és impossible d’assegurar. Tant bon punt rebem orientacions i instruccions sobre l’organització i el funcionament de les activitats extraescolars us traslladarem la informació corresponent.

Aquí teniu tota la informació sobre les activitats extraescolars per al curs 2020-2021 i les inscripcions.

Deguda l’excepcionalitat del moment i les normes sanitàries totes les inscripcions seran online i no hi haurà reunió informativa.

Inscripcions

Dates inscripcions online: des de divendres 22 de maig a les 9 h fins divendres 29 de maig a les 21 h.

Suport a les inscripcions: si us trobeu amb alguna dificultat podeu contactar amb el correu de la comissió d'extraescolars, que és extraescolars.sagrer@gmail.com

Habilitarem un servei telefònic per les famílies amb dificultats per fer-ho online. Haureu d’enviar un mail amb el vostre telèfon i algun membre de la comissió es posarà en contacte amb vosaltres per fer el procés d’inscripció

El procés d'inscripció és el s'indica a continuació. És molt fàcil!

1. Clica aquest enllaç i omple el formulari d'inscripció:   https://form.jotform.com/201243032149038

2. Adjunta la targeta sanitària del nen/nena. Si li feu una foto, intenteu que no es vegi borrosa.

3. Adjunta l'autorització que trobaràs al formulari. Degut a les circumstàncies del moment s'acceptarà l'autorització sense signar.

4. Envia el formulari.

5. Comprova el teu correu electrònic. Has de rebre un correu electrònic confirmant les dades de la inscripció. Si no el reps, comprova que no hagi quedat a la safata de correu no desitjat del teu compte de correu.

Molt important: recorda que les activitats s'han d'indicar per per ordre de preferència.

En cas que hi hagi més demanda que places per l’activitat, el llistat d'admesos s'obtindrà a partir de l'assignació d'una puntuació en funció de l'ordre de preferència de l'activitat que s'hagi indicat a la sol·licitud.

El criteri de puntuació és el següent:

- Primera opció: 75punts,

- Segona opció: 50 punts

- Tercera opció: 25 punts

Si hi ha algun germà que realitza la mateixa activitat, es sumaran 5 punts per tal de facilitar la conciliació de les famílies.

Si l’alumne ja feia l’activitat el curs passat, es sumen 5 punts per tal d’afavorir la continuïtat del grup

Un cop feta la inscripció t’arribarà un mail amb les activitats inscrites. Revisa, si us plau, que sigui correcte.

En el cas que no tinguis plaça en una activitat t’avisarem per correu electrònic

Per a resoldre dubtes o fer al·legacions o comentaris, envieu un correu electrònic a extraescolars.sagrer@gmail.com

Beques

Per sol·licitar la beca (cursos de 1r a 6è), s'ha de demanar la documentació corresponent a la secretaria de l'AMPA a partir de l'inici del curs 2020-2021. Us avisarem quan es pugui passar a recollir.

Un cop atorgada la beca, s'ha de passar de nou per la secretaria de l'AMPA per signar-la. També us avisarem quan arribi el moment. És molt important signar-la perquè si no ho feu no es podrà abonar.

US ESPEREM A LES ACTIVITATS!!!

Documentació relacionada: