Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Extraescolars 2017-2018

2017-06-02

Benvolgudes families,

Aquí teniu el díptic amb la informació de les activitats extraescolars per al curs 2017-2018.

📢📢Torbareu tres NOVES ACTIVITATS respecte aquest curs:

-🏀 BASQUET: activitat que fa anys tenia molt èxit a l'escola i que volem reprendre.

MALABARSMalabars en una "branca" del circ i forma part de la cultura humana des de fa molt de temps, és un art viu i molt visual. Què farem : tècniques diferents d’expressió amb; pilotes, masses, diàbolos i plats xinesos, xanques i pels més agosarats també farem un tastet de monocicle.

-👬👫👭💜  JOCS COOPERATIUS: activitat impartida per Joc Viu, on pot participar tothom.

D'aquesta activitat en farem unes portes obertes per a qui tingui curiositat en conèixer-la, serà divendres 26, de 16:45h a 18h, com que el nombre de participants és important per al bon funcionament de l'activitat, farem dos grups, de 1r a 3r primer grup, i de 4rt a 6è, segon grup.

Si esteu interessats us heu d'apuntar en aquest petit formulari.

Com que seran portes obertes, els nens han d'estar acompanyats dels pares, el monitor estarà per impartir la classe i no pot estar vigilant si els nens entren o surten.

INSCRIPCIONS

El curs passat, vam introduir les INSCRIPCIONS ONLINE i van tenir molt bona acollida.
Aquest curs, volem fer récord d'inscripcions Online, AJUDEU-NOS!

Les inscripcions online, son més ecològiques 🔆🌍 (no gastem paper imprès), més còmodes per tothom (les podem fer desde casa 🏠, a qualsevol hora, 🕛🕝 i ens estalviem les cues a l'escola 🚶🚶🚶🚶🚶.

Les INSCRIPCIONS ONLINE 🖱seran del Dilluns 29 de Maig a les 9h 🕘al Diumenge 4 de juny ales 24h 🕛.

Es molt fàcil! 🎉

1. Imprimeix-te el FORMULARI D'AUTORITZACIO PER INSCRIPCIO ONLINE, que adjuntem en aquest mail. 🖨

2. Emplena'l, signa'l ✏ i o bé l'escaneges o li fas una bona foto amb el mòbil📱 . (Assegura't de que no sigui un fitxer massa gran o no colarà, has d'enviar un pdf o jpg i no pot ser mes gran de 1024 Kb)

3. Fes el mateix amb la TSI del nen/nena (Tarjeta Sanitaria). Foto o scan.

4. Ja tens tot el que necessites! 💻 Clica aquest link i omple el formulari https://form.jotformeu.com/71092289604358

5. Si has posat bé la teva adressa d'email, rebràs un mail resposta confirmant les dades que hem rebut. (De vegades aquest mail s'en va al spam, reviseu-ho) 🎉🎊

I SI NO T'ATREVEIXES AMB L'ONLINE, et fa al·lèrgia la tecnologia, o simplement t'agrada socialitzar fent cua a l'escola:

T'esperem DIVENDRES 2 de Juny de 16:30h a 18h per fer les INSCRIPCIONS PRESENCIALS al vestíbul de l'escola.  👨👩

1. Porta el formulari ja omplert 📄 (està també adjunt a aquest Mail) (així evitarem que les esperes siguin mes llargues del que cal)

2. Porta la fotocopia de la TSI (Tarjeta Sanitaria) Sense la fotocopia la inscripció no serà vàlida.

REUNIO INFORMATIVA

Reunió informativa dimecres 24 de maig a les 17h  a la biblioteca.

Recordem que:

- P4: només pot inscriure's a Psicomotricitat
- P5: només pot fer extraescolars dos dies a la setmana
- De 1r a 6é el límit està en 3 activitats, sense tenir en compte els dies que te cada activitat.

US ESPEREM!!!

Decarregar aqui: