Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Presentació del servei matí

El servei matí està destinat a atendre els nens i les nenes de l’escola en l’horari de 7 h 30 a 9 h. del matí. Durant aquest temps i en funció de l’ordre d’entrada i del cicle al qual pertany cada nen/a es realitzen diverses activitats d’atenció i/o educatives que van des d’esmorzar bé a participar en jocs proposats pels monitors, mirar i llegir contes, acabar feines d’escola, etc .

Durant el funcionament del servei matí, s’utilitzen diferents espais de l’escola.

ENTRADA: en aquest espai estan tots els jocs de construcció, de diferents dificultats per abraçar el màxim d’edats.

PASSADÍS CICLE SUPERIOR: una taula es destina per acollir els infants amb esmorzar, atesos per un monitor o monitora.

La resta de taules estan destinades als jocs de taula pròpiament dits (puzles, jocs de cartes, escacs, parxís....)

BIBLIOTECA:  Els infants troben diferents llibres, tant de contes com de còmics per llegir o mirar.

Una taula es destina per tots aquells nens i nenes que han de fer alguna feina d’escola, sobre tot els de cicle superior.

PATIS: els patis son la pista, el pati de sorra i el pati cobert. Aquest últim només es fa servir durant l’hivern i pels nens i nenes del parvulari.