Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Carnestoltes

El Carnestoltes d'El Sagrer és un gran esdeveniment festiu de l'escola, amb una gran projecció exterior. Aquest dia l'escola sencera es disfressa. Amb un gran esforç per part de l'AMPA i dels mestres, es pretén oferir als nens una diada plena de somnis i sorpreses, i fer participar i gaudir als pares de l'escola i a la gent del barri que també hi és convidada.

Al matí es forma la Rua, que fa una recorregut pels carrers del barri acompanyats per altres escoles i llars d'infants. Al vespre, els pares i mares de sisè organitzen una festa de disfresses per als grans, on primer es fa un sopar i posteriorment té lloc l'actuació de les comparses de cadascun dels cursos de l'escola que intenten sorprendre amb l'enginy de les seves representacions.

És una gran festa que aplega al voltant de 700 persones.

VIDEO RESUM CARNESTOLTES 2011