Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Espai Covid

Plans especials i avisos AFA

Degudes les mesures anti-covid, els serveis de l'AFA pateixen algunes modificacions

Les comissions treballen per adequar les activitats a les mesures dictades pel Procicat per fer-los espais segurs i poder desenvolupar, en la mesura del possible, els serveis que s'ofereixen a les famílies.

Agraïm la comprensió davant d'aquesta situació tan complicada i incerta i lamentem les molèsties ocasionades.

🔴 Aquests són els plans especials dissenyats a principi de curs per les comissions i serveis de l'AFA davant la situació epidemiològica generada arran del coronavirus.

Pla servei migdia

Pla servei matí

Pla servei tarda

Pla extraescolars

☝🏼 Comunicacions amb l'AFA

General

📝 avisos.ampa@escolaelsagrer.cat --> per absències o canvis en la salut dels participants

Servei migdia

🍽️ regims.ampa@escolaelsagrer.cat

Cal enviar un correu abans de les 10 h del matí del mateix dia, indicant NOM i COGNOMS, DATA i CURS. Important: poseu RÈGIM MIGDIA a l’assumpte del correu.

✋  coord.serveimigdia.ampa@escolaelsagrer.cat --> per a canvis i novetats en al·lèrgies i intoleràncies alimentàries

Servei matí i tarda

🎒 avisos.ampa@escolaelsagrer.cat

Pels esporàdics, cal enviar un correu el més aviat possible comunicant data, nom i curs, i a l’assumpte “Esporàdic Servei Matí/Tarda”. En aquells casos d’última hora al matí, caldrà enviar el correu a posteriori i la coordinadora en prendrà nota a l'entrar al Servei. La facturació del servei es farà amb el rebut del mes.

Activitats extraescolars

ATENCIÓ! Novetats gener 2021 ---> mirar la circular al final d'aquesta pàgina

Aquí teniu el quadre de les activitats amb les actuals restriccions covid.

🥋🤸🏽‍♂️🏀⚽⛸️ avisos.ampa@escolaelsagrer.cat <---- per comunicar absències

Per qualsevol comentari o canvi podeu contactar amb el coordinador: coord.extraescolars.ampa@escolaelsagrer.cat

Secretaria

Degut a les mesures Covid caldrà que demaneu cita prèvia per correu o telefònicament.

📧 ampa@escolaelsagrer.cat

☎️ 93.351.60.45

Document responsabilitat famílies. Indispensable per poder participar de les activitats. Cliqueu aquí per descarregar.

🔴🔴 NOVETATS

8/1/2021 Circular comissió extraescolars

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, el passat dilluns dia 05/01/2021 va entrar en vigor un seguit de mesures de restricció de l’activitat i la mobilitat aprovades pel PROCICAT i anunciades pel Govern. Aquestes mesures afecten al sector de l’activitat física i de l’esport i tindran una vigència de 10 dies, és a dir, en un principi fins el proper 17 de gener, tot i que pot haver canvis. Us mantindrem informades.

Per poder donar un servei a les famílies i als infants de l’escola, des de la comissió i junt el coordinador, s’ha estat treballant en diferents opcions per poder donar sortida a les activitats i s’ha decidit de manera urgent poder aplicar la proposta que creiem més adient tenint encompte diverses variants i el manteniment dels grups bombolla.

La proposta, que s’iniciarà el proper dia 11 de gener, és la que es realitzen les activitats que actualment estan amb més volum d’inscrits per curs, mantenint els grups bombolles de l’escola. I un dia per activitat/curs.

A continuació trobareu adjunt l'horari d’activitats.

Les activitats s'han agrupat seguint el criteri dels grups bombolla i partint d'aquells grups en el que hi ha un major número d'inscrits.

Les famílies que ja estan fent les activitats que es realitzen en cada curs i grup bombolla poden seguir fent l'activitat el dia que tenen assignat.

Si per algun motiu no volen continuar aquests 10 dies, han d'enviar un mail a activitatsesportives.ampa@escolaelsagrer.cat sol·licitant la baixa temporal de l’activitat amb el nom de l'infant.

Les famílies afectades que se li canvia el dia de l'activitat en la que estan inscrits els seus infants, poden sol·licitar recolocar-se a l’activitat que fa el seu curs/ grup bombolla aquests 10 dies, enviant un mail a  activitatsesportives.ampa@escolaelsagrer.cat .

Recordem de nou que aquesta mesura només serà vigent mentre durin les restriccions actuals i un cop desapareguin, continuarem les activitats de manera normal. Es pot donar de “baixa temporal” mentre durin les restriccions, i tornar a l’activitat quan es torni a l’horari habitual.

Respecte al tema quotes, s’ha d’acabar de parlar en la propera junta, així que tan aviat poguem us informarem.

Esperem que aquesta proposta sigui ben acollida per tothom, per qualsevol dubte podeu contactar al mail de la comissió  activitatsesportives.ampa@escolaelsagrer.cat

Gràcies i Bon any 2021 a tothom.

Comissió d'activitats extraescolars

Junta d'AFA El Sagrer