Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Insubmisió a la LOMQE

2015-04-19

Benvolgudes famílies, mestres i personal de l’escola,

Com ja sabeu la nostra escola s’ha declarat insubmisa a la LOMQE i aquest dissabte dia 18 d’abril hem fet una assemblea de tota la comunitat educativa per a decidir quines mesures hi prenem en contra.

El proper mes de maig ens trobem amb el primer obstacle, les proves de tercer que la LOMQE demana que es facin. L’assemblea ha decidit que no les volem fer i cal buscar la manera d’afrontar aquesta situació. S’ha creat una comissió de treball que plantejarà què fer amb aquestes proves després de recollir les idees que avui han sortit. Aquestes van en la línia de no portar el infants a l’escola el dia previst per a aquestes proves i cal acabar de decidir si afecta només a tercer o fem una reivindicació a nivell de tota l’escola, si fem o no un acte “públic” per fer-nos veure aquell dia (com a escola o juntament amb altres escoles també insubmises).

També haurem de fer una reunió amb les famílies de tercer que convocarem el més aviat possible per explicar aquestes mesures.

Hem decidit tornar a la reivindicació de posar-se les samarretes SOS, les de la XEI o simplement grogues en senyal de protesta tots els dimecres (s’està estudiant fer una nova comanda de samarretes SOS o de la XEI).

samarretaSOS.png

Us mantindrem informats de totes les passes que anem fent sobre la insubmissió a l’escola i us convidem a fer córrer la veu i participar activament de totes les reivindicacions pensant en el futur dels nostres infants.

Us passem:

Captura de pantalla 2015-04-18 a las 23.19.27.png
  • Enllaç a la web de la Xarxa d’escoles insubmises (XEI) amb més informació:

xei-quadrat-groc.jpg

Junta d'AMPA