Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Semana Esportiva

2016-04-29

Des de la comissió d'esports, activitats extraescolars i socis, us informem que aquest any es celebra la 32ª Setmana Esportiva (25 al 29 d'abril) a partir de les 16:45h al pati de l'escola.

Tots els alumnes del centre sortiran de l'escola a les 16:30h i podran tornar a entrar pel pati de sorra acompanyats a les 16:45h.

Durant tots els dies es realitzaran diferents activitats esportives obertes a tots els alumnes. Al díptic adjunt trobareu la distribució de les activitats i els cursos a les que estan destinades.

A les nits trobareu moltes activitats pels pares/mares, per poder participar us heu d'apuntar a les llistes que trobareu a l'entrada de l'escola.

IMPORTANT: durant aquests dies es supenen totes les activitats extraescolars. Els pares s'han de fer responsables dels seus fills, penseu que els monitors de les activitats están per garantir el bon funcionament d'aquestes, no per controlar ni vigilar als nens que entren o surten.

Esperem que gaudiu molt de la setmana esportiva.

COMISSIÓ D’ESPORTS, ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I SOCIS