Som AMPA adherida a la campanya #VOLEMACOLLIR

Xerrada amb l'Àlex Roca al Sagrer

2019-05-27

"Els límits els poses tu"

Des de la comissió d'inclusió de l'escola, us volem informar de la propera xerrada de l'Àlex Roca, el dilluns 27 de maig a les 15 hores, destinada als alumnes de sisè.

L'Àlex és un triatleta de 28 anys amb paràlisi cerebral, que es comunica mitjançant llenguatge de signes. Ha hagut de superar moltes barreres amb molt esforç i actualment té estudis, feina, cotxe, parella i una vida "normal". És conegut a tot arreu.

És un exemple a seguir pels seus valors com a persona i per la seva capacitat de lluita i superació. Per aquest motiu sabem que és un plaer comptar amb ell en aquesta xerrada, per tal que esdevingui un referent pels alumnes de l'escola.

Si voleu més informació sobre l'Àlex, podeu visitar el seu web www.alexroca91.com