CIRCUIT D'HABILITATS EN BICICLETA

2017-06-08

Cicle Inicial  -  2

La bici és un transport sostenible que molta gent utilitza a la nostra ciutat diàriament i per aquest motiu des de l’escola volem promoure el seu ús.

Aquest dijous 8 de juny els alumnes de segon faran una activitat amb bicicleta a la pista de l’escola. L’empresa Biciclot ens proporciona les bicicletes i ens munta uns circuits d’habilitats amb obstacles i senyals de trànsit. Hi haurà dos monitors per facilitar la feina. Els alumnes que encara tenen dificultats per anar sense rodetes, se’ls ajudarà perquè perdin la por i superin aquest repte.

Cal que tots els nens i nenes portin l’equip d’educació física; els pantalons han de ser curts, pirates, malles, però no pantalons llargs amples perquè no s’enganxin als pedals ni a la cadena. També han de portar una gorra.

A més a més, contarem amb la visita de la televisió. Gravaran als alumnes perquè expliquin el que han fet i après i sortiran al programa televisiu KATAKRAC emès per betevé.