L'ATLEVIANA

2016-11-04

Cicle Superior  -  6

Un cop més, els alumnes de sisè participaran en una jornada de competició d'atletisme, anomenada l'ATLEVIANA.

Serà a les pistes d'atletisme de Can Dragó el proper divendres 4 de novembre al matí. Ens trobarem a l'escola a les 8:20 i acabarem al voltant de les dues del migdia.  Cal fer un bon esmorzar a casa .  Porteu aliments energètics i aigua per anar recuperant l'energia.  Vingueu vestits amb roba i calçat esportiu, pensant que a primera hora del matí fa fresca, però després farà calor.

És una jornada oberta a les famílies. Qui pugui venir a animar als nostres atletes serà molt benvingut!!!

Participen els alumnes de 6è de les escoles  el Turó Blau, l'Estel, la Pegaso i El Sagrer.

A les classes d'educació física ens hem entrenat i realitzarem les següents proves:

• cursa de tanques 60 metres.
  • cursa de velocitat 60 metres.
  • cursa de resistència 400 metres.
  • llançament de pes.
  • salt d'alçada.
  • salt de longitud.
  • cursa de relleus 240 metres.
  •

Els nois i les noies han dissenyat i realitzat unes pancartes ben boniques i originals per realitzar la desfilada inicial i per ajudar en l'animació durant les diferents probes.

Tot això amb un treball de superació, amb molta motivació i esforç, amb l'ajut dels companys per millorar.