JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 10 de març.
Xerrada a les 10:00 h. i visita a l'escola a les 11:30 h
No cal inscriure's per assistir a la jornada.
Us demanem que vingueu a la xerrada sense els fills perquè va adreçada als adults. La visita a l'escola la podreu fer amb els nens.

miniconferencias

Hacemos miniconferencias en castellano

2018-02-01

Cicle Mitjà  -  4

Els nens i les nenes de quart hem fet de conferenciants en les classes de castellà. Després de treballar les parts d'una conferència i els aspectes a tenir en compte, cadascú de nosaltres ha triat un tema i l'ha exposat als seus companys durant un máxim de cinc minuts.

L'experència ha estat molt enriquidora. Els conferenciants han gaudit recollint informació, preparant material audiovisuals i imatges i explicant les seves conclusions a l'auditori. I el públic ha pogut aprendre coses noves i ha escoltat amb molt d'interès i atenció.

Aprendre a parlar i a exposar idees i temes és un aspecte molt important que ens ha agradat treballar.