CONCERTS DE NIT I DE DIA

Concerts de celebració!

2018-12-17

El dijous passat, dia 13 de desembre, vam poder gaudir del concert tradicional de nit, de la coral de l'escola, amb la participació dels alumnes de 6è. Un concert molt amè i emotiu, en què vam donar el tret de sortida a l'aniversri de l'escola. Com ja és tradicional, després de la vetllada musical, es fa fer el ressopó per retrobar-nos alumnes, famílies i mestres.

Avui, dia 17 de desembre, hem celebrat el concert de Nadal, en què el tema principal ha estat "L'escola", ja que  hem volgut celebrar els 50 anys d'Escola catalana, democràtica i laica, els 15 d'Icària i els 35 de El Sagrer.

En Dani Llamas,  ens ha presentat el logotip d'aniversari, i ens ha explicat quin significat hi ha donat.

Tots dos concerts han estat un èxit.

Gràcies a tots els cantaires, a les mestres de música i a tots els qui heu col·laborat d'una manera o altra perquè tot sortís rodó.

Felicitats!