ESCALEM

Ha estat una aventura única!

2019-02-28

Cicle Superior  -  5

El passat dijous 28 de febrer els de 5è vam anar al Centre d'Escalada Climbat de la Foixarda.

L'activitat s'emmarca dins del Programa d'Activitats Escolars que oferta l'Ajuntament de Barcelona i l'Institut Barcelona Esports, que pretén donar a conèixer esports poc practicats per l'alumnat.

Prèviament al gimnàs, durant aquest mes de febrer ens hem familiaritzat en aquesta especialitat.

Vam comptar amb tres monitors que ens van engrescar a practicar les diferents activitats::

·         Escalada amb corda: fins una alçada de 10 metres

·         Escalada en bloc: jocs d’escalada a poca alçada sobre matalassos

·         Ràpel: tècnica per despenjar-se amb una corda

·         Circuit aeri amb tirolines, ponts tibetans i ponts de mico

·         Tobogà

Ens hem adonat que l’alçada a alguns de nosaltres ens afecta i ens bloqueja.

Hem hagut de:  superar-nos davant la verticalitat,  adaptar-nos a situacions complexes, la presa de decisions, treballar en equip, el compromís, l’empatia, el progrés personal i totes aquelles actituds i aptituds que comporta fer esport.

La qüestió és esforçar-se i intentar millorar dia a dia.

Els monitors ens han felicitat per la feina feta, i ens han convidat a tornar-hi un altre cop (caps de setmana, casals, festes d'aniversari)

Per a més informació podeu consultar la web: