Un Carnaval molt espacial!

Un dia ple d'emocions!

2019-03-05

El divendres passat vam celebrar el tradicional dia de Carnaval.

Vam començar el dia amb l'entrada de l'equip de mestres acompanyats de la marxa imperial de Star Wars.

Un cop a dins vam poder descobrir amb molta emoció, com l'escola s'havia convertit en una nau espacial molt real i plena de detalls. Un regal impagable de les famílies de 6è cap als alumnes de tota l'escola. I també vam retrobar-nos amb altres universos, com el del Petit Príncep, el de Tintín a la Lluna i l'escenari de l'enlairament d'un coet.

L'escola es va omplir de personatges ben variats i ben divertits, per poder gaudir d'un dia màgic amb el pregó de la Reina Carnestoltes, a càrrec dels alumnes de 6è, la desfilada per la passarel·la, el ball de gitanes, les danses tradiconals i el ball del confetti.

A la tarda cada cicle va organitzar-se per seguir la festa, amb jocs, tallers, cinema, gimcana i coreografies...

I a la nit, com ja és tradició, els pares i les mares de 6è van organitzar una festa per a totes les famílies, mestres, exalumnes i exfamílies. Una festa molt ben organitzada i amena, amb plats i entrepans variats, les comparses de cada nivell, el ball d'adults i l'espai pels joves.

Gràcies a tothom per fer possible una diada tan esperada per a grans i petits!

Ben aviat podreu veure les fotos dels grups i de la festa!