CONCERT DE PRIMAVERA

Per als alumnes de primària

2019-04-05

El CONCERT DE PRIMAVERA és un concert bianual, que es fa per celebrar l'arribada de la primavera dels anys senars. L'objectiu és que els alumnes de cicle mitjà i superior que ho desitgin, i després de superar una selecció que té en compte la qualitat musical i també el minutatge total del concert, puguin compartir la seva música i els seus instruments amb els companys de primària de l'escola.

El vam fer el divendres 5 d'abril al centre cívic de La Barraca. Va ser un gran èxit!!!
Els alumnes músics el van oferir en tres torns, per als següents grups d'alumnes:

9'45: 1r A, 1r B, 2n A i 2n B

11'30: 3r A, 3r B, 4t A i 5è A.

15'15: 4t B, 5è B, 6è A i 6è B.

Els músics van poder gaudir de compartir la seva música i de crear vincles musicals amb companys d'altres classes i cursos, i el públic de rebre la música dels seus companys.

Gràcies Xènia, Irene, Erica, Martina, Núria i Gala, de 3r.

Gràcies Noa, Sió, Guille, Jimena, Ainara i Emma, de 4t.

Gràcies Adriana, Andrea, Bruna, Iker, Abril, Julia J., Mar, Maria, Júlia C., Paula, Laia L., Marc M., Simona i Aina, de 5è.

Gràcies Ayla, Naiara, Laia D., Irene, Mariona, Paula L., Marina, Biel, Alexia, Anneth, Jia Yi, Ingrid, Jana C., Òscar, Paula O., Ïria i Jana V., de 6è.