La cursa

Esforç en equip

2019-05-10

Un any més la cursa ha entusiasmat a petits i grans. Ha estat un dia d’emocions intenses, amb nervis, i sobretot amb una gran dosi d’esforç per part de tots.

La cursa d’enguany ha tingut 2 elements que l’han fet ben diferent a les d'altres edicions:

En primer lloc, per celebrar el 50è aniversari de l’escola, hem estrenat una samarreta ben especial, feta per a l’ocasió, amb el logo commemoratiu realitzat pel Dani Llamas (pare del Bernat de 1r)

I en segon lloc, perquè la cursa dels alumnes de primària ha estat de relleus, amb esperit d’equip i amb esforç per guanyar. Hem de fer un agraïment especial a l’Oriol Aragall (pare de la Maria de 5è) per engrescar-nos i idear la cursa, sense ell no hagués estat possible.

També volem agrair moltíssim la col·laboració de les famílies: muntant l’arc d’arribada, ajudant en la preparació de la cursa, animant als corredors i corredores, estant presents en el recorregut per pal·liar qualsevol imprevist, fent cas de les indicacions dels organitzadors, repartint el berenar... Sense el vostre ajut no es podria realitzar.

I també agrair a tots els mestres perquè han contribuït a que tot funcionés, sobretot els que estaven d’organitzadors.

Felicitem a tots els nens i nenes per gaudir de l’activitat i per superar-se dia rere dia.

Esperem que el Pol de P4 (Sagrada Família) es recuperi bé de la caiguda.

Només ens queda dir-vos, fins l’any que ve!!!

Galeria Multimèdia  >>