Acte de celebració

Un acte molt emotiu

2021-06-19

El passat dimarts 21 de maig vam celebrar l'acte de celebració de l'aniversari de l'escola, 50 anys d'escola catalana, 15 d'Icària i 35 del Sagrer.

La M.Pura Badenes, en Quim Terré, la Sunta Sogas, la Gemma Sitjà, l'Àngel Díaz, l'Elisa Aroca, en Jordi Busquet i la Pepa Flores van destacar els aspectes més rellevants dels trets distintius de l'escola a través d'un joc digital interactiu.

Vam gaudir d'actuacions musicals de dues exalumnes, la Maria Puertas i l'Eva Garín, i de la Coral del Sagrer.

Vam bufar les espelmes d'un pastís espectacular,fet per la Susana Bareche, exmare de l'escola.

Finalment vam poder degustar-lo ben amanit amb cava.

Va ser una vetllada molt emocionant, en què ens vam endinsar en la història de l'escola i vam poder retrobar-nos mestres, exmestres, exalumnes, famílies i exfamílies.

Per molts anys Sagrer, i que en facis molts més!

En breu afegirem una galeria fotogràfica de l'acte.