Hem practicat esgrima

Fem jocs i combats

2019-12-13

Cicle Mitjà  -  4

Ha estat tota una experiència perquè aquest esport era força desconegut i poc practicat per tots nosaltres. Per realitzar-lo cal tenir un material específic que ens l’ha proporcionat la Federació Catalana d’Esgrima: sabres d’escuma,  caretes i espases de plàstic. Hem tingut l’oportunitat de poder participar en aquesta activitat gratuïta promocionada per l’Ajuntament de Barcelona.

Hem après a estar en guàrdia, a fer marxes i trencats, a atacar fent un fons, a defensar, a arbitrar...

Hem estat un mes treballant-lo a les classes d’educació física i finalment hem fet una sortida al centre d’esgrima de Reina Elisenda on ens hem trobat a alumnes de quart d’altres escoles, i hem compartit jocs i combats amb tots ells.  Ens han ensenyat les diferents armes i el vestit que s’utilitza. També hem pogut veure un duel entre dos monitors i hem pogut observar el sistema elèctric per saber els tocats efectuats.

Tenim la possibilitat en horari extraescolar de provar l’esgrima de manera gratuïta en qualsevol dels clubs associats. Trobareu la informació a la galeria multimèdia. Apa, som-hi!!!

Us passem un petit recull de la jornada.

Galeria Multimèdia  >>