Un comiat excepcional

Ens retrobarem!

2020-06-19

Ahir i avui han estat els últims dies que hem compartit l'escola amb els alumnes de 6è.

Nois i noies, que us hem vist créixer des de P3, quan tot just éreu Baldufes Vermelles i Blaves.

Aquests dos dies, més els dos dies de la setmana passada, ens hem retrobat, hem compartit experiències, emocions, complicitats...Hem tornat a somriure amb vosaltres després de tants dies!

Ens han envaït sentiments de tristesa i enyorança, perquè us heu fet grans dia a dia entre nosaltres. L'escola ha estat casa vostra durant nou anys!

Sabem que al setembre, o a l'octubre, farem el comiat amb tots els nens i nenes de l'escola, i que quan es pugui, farem el comiat amb totes les famílies perquè gaudim i ens acomiadem com cal.

Molta sort!

I gaudiu del vídeo de comiat! i del vídeo dels fillols!