EL NOM DE LA CLASSES

De quin color és la llum?

2020-09-19

Cicle Mitjà

Com cada curs cicle mitjà vota un àmbit a partir del qual cada grup tria un tema que servirà per començar un projecte d'investigació. Els àmbits formen part del currículum de cicle mitjà.

Enguany els vam presentar en forma de pregunta a partir de la qual hem desglossat diferents temes que s'en poden derivar.

Us deixem la petita presentació que va servir per introduir els temes, generar converses i pluges d'idees per arribar a la tria del nom de cada classe.

En aquest punt, els nens i nenes han de portar informació del seu tema, no cal que sigui res complexe ni una gran presentació, preferim poc, fet per l'alumne i que ho pugui explicar per si sol.

Durant el confinament els alumnes de quart van aprendre a cercar bona informació, doncs som-hi!.

Les classes es diuen:

TERCER A: Llum negra