Visita Punt Verd Mòbil

Recollim residus per a ser reciclats

2020-11-11

Escoles + Sostenibles

Avui ha vingut el Punt Verd Mòbil a l'escola. Molts nens i nenes han portat residus de casa, el camió ha marxat ple! L'alumnat de 5è ens hem distribuït en grups per a fer la recollida de material i portar-la al camió.

Uns quants grups han anat a buscar al passadís de cada planta tot allò que havíen portat els/les alumnes. Uns altres grups s'han encarregat de classificar al vestíbul de l'escola tots els residus. Hi havia una pila enorme de material electrònic, però també hem recollit moltes piles, bombetes i fluorescents, oli de cuina, joguines velles, càpsules de cafè, cartutxos de tinta, roba vella... Per últim, els altres grups s'han encarregat de treure'ho tot i portar-ho al camió, han hagut de uns quants viatges!

Ara, mentre no arribi la propera visita del Punt Verd Mòbil, recordeu que podeu portar els vostres residus al Punt Verd del barri, situat al carrer Rovira i Virgili 14, al costat del Parc de la Pegaso.

Galeria Multimèdia  >>