Hem celebrat el Carnaval 2021!

Una diada excepcional

2021-02-13

Malgrat les mesures organitzatives i sanitàries, els nens i nenes de l'escola han gaudit d'un dia de Carnaval molt especial i ple de sorpreses. Amb molta il·lusió, alegria, somriures sota la mascareta i ganes de passar-ho bé, el dia ha estat rodó.

La decoració de l'escola ha estat excepcional altre cop, tot i no haver pogut comptar amb la participació de les famílies de 6è per les restriccions sanitàries, i no per falta de ganes!

Hem pogut fer totes les activitats previstes i tots els infants n'han gaudit d'allò més!

Pregó, tomb per l'escola, desfilada, ball de gitanes, danses, serpentines, i activitats diverses segons cada cicle.

Un èxit de jornada que ha permès que, tot i els grups bombolla, estiguéssim i ens sentíssim molt més junts i propers.

Aquí teniu el recull de fotos i videos.