JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 10 de març.
Xerrada a les 10:00 h. i visita a l'escola a les 11:30 h
No cal inscriure's per assistir a la jornada.
Us demanem que vingueu a la xerrada sense els fills perquè va adreçada als adults. La visita a l'escola la podreu fer amb els nens.

JA HEM FET EL CIRCUIT DE BICICLOT!

BICICLOT

2017-06-15

Cicle Inicial

Dijous 8 de juny, els nens i nenes de segon vam fer un circuit d’habilitats amb bicicleta.

Van venir dos monitors de l’empresa Biciclot i van muntar diferents circuits al pati amb varis reptes que havíem de superar (rampes, slalom, rotondes...). Aquests circuit també tenien senyals que vam conèixer i vam aprendre a respectar. També vam aprendre que la bicicleta és un transport sostenible!

Tots vam gaudir molt, fins i tot els nens i nenes que portaven rodetes, perquè la majoria van aconseguir aprendre a anar amb bicicleta sense les rodetes! Feia molta calor i ens havíem d’anar mullant tota l’estona! Va ser una activitat molt i molt divertida!

Galeria Multimèdia  >>