Projectes d'Escola

Educació músical

L’educació musical facilita als nens els mitjans per a desenvolupar les seves possibilitats d’expressió i relació. És per això que treballem la música tenint en compte que és un llenguatge artístic i, per tant, pretenem que els alumnes aprenguin a utilitzar-la com a mitjà d’expressió dels seus sentiments, vivències i emocions i com a mitjà de comunicació i relació amb els altres.

La música és sempre present en la vida de la nostra escola. Durant el curs hi ha uns actes musicals significatius en la nostra història com a escola: el concert de Nadal de tots els alumnes, la participació dels nens de 6è en el concert de nit de Nadal amb la coral d'El Sagrer, les caramelles, el concert dels alumnes grans per als altres nens de l’escola dins el marc de la setmana cultural, etc. També és important l’assistència de tots els cursos a espectacles musicals en diverses sales de concert de la ciutat com ara el Palau de la Música, l’Auditori o el Gran Teatre del Liceu.

Amb la música aprenem a gaudir de la veu, el gest, el ritme i el moviment, els sons, el cant en grup, l’acompanyament amb els instruments de percussió, la dansa, la interpretació amb la flauta i també a valorar la música dels grans compositors…

La música uneix i integra la comunitat educativa i, a més, ens fa sentir millor.