JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 10 de març.
Xerrada a les 10:00 h. i visita a l'escola a les 11:30 h
No cal inscriure's per assistir a la jornada.
Us demanem que vingueu a la xerrada sense els fills perquè va adreçada als adults. La visita a l'escola la podreu fer amb els nens.

Projectes d'Escola

Racons de parvulari

Amb aquesta metodologia presentem als nens propostes globals, variades, plaents i motivadores, relacionades amb diferents competències: matemàtica, lingüística, artística, simbòlica i de coneixement del món físic.

En aquests espais d'activitat, nens i nenes adopten una actitud activa que els ajuda a triar i decidir, tenir iniciativa, descobrir, elaborar explicacions i estructurar el pensament.

Fomenten la manipulació de diferents materials, la formulació d'hipòtesis per treure'n conclusions i prendre consciència del que s’ha fet.

És un aprenentatge en petits grups de diferents edats que permet establir relacions de col·laboració, comunicació i autonomia.