JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 10 de març.
Xerrada a les 10:00 h. i visita a l'escola a les 11:30 h
No cal inscriure's per assistir a la jornada.
Us demanem que vingueu a la xerrada sense els fills perquè va adreçada als adults. La visita a l'escola la podreu fer amb els nens.

Projectes d'Escola

Biblioteca

La biblioteca de l'escola és un espai on es troben llibres de lectura de totes les tipologies. També informació en diferents suports a l'abast dels nens, dels mestres i de la comunitat educativa.

Els objectius bàsics d'aquest servei són:

Promoure l'hàbit lector i el gust per la lectura.

Desenvolupar competències de les diferents àrees curriculars, per tal que cada nen es formi com a persona autònoma, crítica i constructora del seu propi coneixement, a través de la recerca, la investigació i el treball en diferents fonts d'informació.

Fomentar la imaginació i la creativitat.

Compta amb l’experiència i els coneixements d’una bibliotecària contractada per l’AMPA a temps parcial que comparteix aquesta responsabilitat amb una mestra del claustre.

Disposa d’un catàleg informatitzat de llibres de coneixements i de creació i d’un fons d’obres de referència que incorpora novetats sistemàticament. Està subscrita a diferents publicacions periòdiques, tant pedagògiques com d’interès general.

Per accedir al catàleg de la nostra biblioteca feu click en aquest link. Catàleg .
Recordeu que el préstec és per a tothom.