JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 10 de març.
Xerrada a les 10:00 h. i visita a l'escola a les 11:30 h
No cal inscriure's per assistir a la jornada.
Us demanem que vingueu a la xerrada sense els fills perquè va adreçada als adults. La visita a l'escola la podreu fer amb els nens.

Projectes d'Escola

Mestres en pràctiques

A l'escola acollim estudiants del grau de mestre i tècnics d'educació infantil per tal que puguin realitzar-hi pràctiques amb la finalitat de:

Facilitar l’adquisició de les competències professionals docents.

Generar dinàmiques i espais de reflexió didàctica i pedagògica que afavoreixin la innovació, la recerca, la transferència del coneixement i els valors educatius.

L'escola vol facilitar la incorporació dels estudiants en la seva dinàmica i afavorir la seva formació en aquest període de pràctiques. Per això es planifiquen i sistematitzen un conjunt d'actuacions d'acord amb la universitat corresponent com ara presentacions, visita a les instal·lacions, coneixement de documentació del centre, reunions amb la persona responsable de les pràctiques i la tutora o tutor del grup de referència.

Rebem estudiants de les universitats: UB, UAB, UV, URL....