L'Escola

Funcionament

Us presentem aquí, de forma resumida, algunes de les informacions més importants per al bon funcionament i organització de l'escola.

ENTRADES I SORTIDES

Parvulari

Heu de portar i anar a buscar els nens cada dia a la classe, tant al matí com a la tarda.

Al migdia, les mestres els baixen al vestíbul.

A la tarda, l'accés per recollir els nens a les aules de P5 és pel pati de Baldufes.

Cicle inicial

Els nens i nenes entren i surten per la porta principal. Cal que les famílies els espereu davant de l’escala d’entrada tot deixant espai suficient per poder circular.

Cicle mitjà i superior

Els nens i nenes entren i surten per la porta del pati de sorra.

Divendres

Els divendres a la tarda podeu recollir els vostres fills a la classe. L’entrada i la sortida es fa per la porta principal.

Si el divendres és festiu, el dijous no es van a buscar els nens a l’aula.

Activitats extraescolars

Els alumnes que facin activitats extraescolars a primera hora de la tarda no surten de l’escola, sinó que hi van directament. Un monitor acull els nens de P5.

Berenar

Si us plau, doneu-lo fora de l’escola.

Puntualitat

Els nens i nenes  que arriben tard fan anar malament el funcionament de la classe i passen una mala estona. La puntualitat és un bon hàbit.

Després de la sortida de la tarda, tancarem la porta de l'escola. Si us plau, no truqueu al timbre.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Dimarts de 9 a 10.30 h.

Dijous de 15 a 16 h.

Secretaria de l’AMPA

Dilluns, dimarts, dijous  i divendres de 9 a 17 h.

Dimecres  de 9 a 14 h.

Junta de l’AMPA

Es fa un cop al mes a les 21.30 h i és oberta a tothom.

Se n’anuncia la convocatòria a la porta d’entrada.

Administració

Cada dia, matí i tarda, d'11.30 a 13 h  i  de 15 a 16.30 h

Telèfon

Recordeu que les trucades que feu a l’escola han de ser del tot imprescindibles, perquè entre tots acabem bloquejant el telèfon.

Així mateix, quan els vostres fills van de colònies no heu de trucar per demanar informació, perquè es posa a la web.

SERVEI DE MATÍ I SERVEI DE TARDA

Matí:    7.30 a 9 h.

Tarda: 16.30 a 17.30 h.

Si us cal usar aquest servei, heu de passar per l’AMPA.

Per fer-ne un ús esporàdic, heu de comprar prèviament el tiquet a la secretaria de l'AMPA i portar-lo el dia que utilitzeu el servei.

ESPAI MIGDIA

Esporàdics

Heu de comprar els tiquets a la secretaria de l' AMPA i portar-ne un cada vegada que hàgiu d'utlitzar el servei. Aleshores, a l’hora d’entrada, al matí, haureu de penjar-lo a la pinça del curs corresponent que hi ha davant de secretaria. El nen ha de portar el tovalló i els estris per rentar-se les dents.

Règim

Si el nen ha de fer règim, heu d’omplir un imprès per duplicat a l’hora d’entrada, al matí, i deixar-ne un a la pinça del curs que correspongui de davant de secretaria i l’altre a la cuina.

En cas d’al·lèrgia o intolerància a algun aliment heu de fer-ho saber a la coordinadora de l'espai migdia, a la secretaria de l’AMPA.

ALTRES

Medicaments

La normativa del Departament d’Ensenyament al respecte és molt estricta i només permet que els mestres administrín medicació en horari lectiu únicament quan sigui imprescindible. Cal l'autorització dels pares i la recepta mèdica.

Roba perduda

Davant de secretaria hi ha uns contenidors on deixem la roba extraviada. Mireu-vos-els de tant en tant perquè se n’acumula molta. Al final de cada trimestre la rentem i la portem a la parròquia.