Vestuari del Concert de Nadal: A parar taula!

2017-12-18

Aquest any, el títol del concert és "A parar taula!". I ja us podeu imaginar que ens espera un repertori ben amanit d'aliments, estris i utensilis de cuina.

Els torns seran els següents:

PRIMER TORN: 9’30

SEGON TORN: 11’00

P3 – Ramona

P4 – Sílvia

P5 – Mercè

1r – Susana

2n – Nati

3r – Montse

4t – Eva

5è – Joan

6è – Quim

P3 – Mariona

P4 – Núria

P5 – Elvira

1r – Olga

2n – Marta

3r – Neus

4t – Carme Claveria

5è – Margarita

6è – Laura

Aquest curs, però, hem canviat l'ordre de les interpretacions. En primer lloc actuarà P4, després P3, llavors P5, 1r i 2n, seguits dels mestres, i a continuació 3r, 4t i 5è, posant el punt i final els grans, els de 6è, i tots junts amb un cant comú.

Els nens i nenes de l'escola estan preparant les cançons amb molta il·lusió i, per acabar-ho d'adobar, necessitem que el dia del concert vinguin vestits amb el següent vestuari:

Tots els alumnes hauran de dur samarretes llises (sense dibuixos, ni lletres, ni ratlles) del color determinat per al seu curs. Els pantalons o faldilles hauran de ser foscos i el calçat també fosc.

P3 – Samarreta vermella

P4 – Samarreta verda