ESCALAREM

2018-02-06

Cicle Superior  -  5

El proper dimarts 6 de febrer, els alumnes de 5è escalaran. Anirem al matí a les instal·lacions que tenen Climbat a la Foixarda amb metro. Cal ser molt puntuals per arribar-hi a temps.

Aquesta activitat és gratuïta gràcies a la col·laboració de l'Institut Barcelona Esports, que volen donar a conèixer i fer difusió dels esports poc practicats entre l'alumnat.

Ja fa dies que a educació física estem treballant l’escalada amb les poques espatlleres que hi ha al gimnàs, però el centre on anirem és espectacular. Podrem fer:  un circuit aeri amb tirolines, ponts tibetans i ponts de mico, un circuit a prop de terra, escalada en vertical i en horitzontal, slakline ... (i no ho explico tot per deixar alguna sorpresa).

Cal venir vestits esportivament i fer un bon esmorzar a casa. Aniria bé que portessin aigua i un petit recordatori d'esmorzar per quan s'acabi l'activitat.