Jornades Una Escola per a Tothom

2018-03-22

Cicle Mitjà  -  3

És el primer cop que l’escola participa en les jornades UNA ESCOLA PER A TOTHOM.

Aquesta trobada està organitzada per Jocviu.

Té com a objectiu fomentar l’educació inclusiva a partir de la convivència en la diversitat. Les jornades són una crida a la igualtat d’oportunitats educatives perquè tots els alumnes tinguin el suport que necessiten per participar activament a l’aula.

Les activitats que es portaran a terme seran sobretot jocs de cooperació que fomentin la confiança mútua i el treball en equip.

Serà la 21a edició

·         LLOC:    PLATJA MAR BELLA

·         QUAN:  dijous 22 de març al matí (arribarem a l’escola cap a la una del migdia)

·         Els alumnes han de venir vestits amb roba ben còmoda i haver esmorzat molt bé a casa.

·         Si fa bonança portar posada crema protectora. No es recomana l’ús de gorres (és fàcil perdre-la)

·         Cada nen i nena ha de portar una ampolla d’aigua MARCADA amb el seu nom.