LA CURSA

2018-05-04

Recordeu: el divendres a la tarda, el 4 de maig, el dia de LA CURSA!!!!!

Aquest curs realitzarem una cursa no competitiva. No hi haurà jutges d’arribada ni pòdium.

Només hi haurà canvi en les curses dels alumnes de primària, ja que correran per parelles (aniran agafats de la mà) amb la idea de fomentar el treball en equip (de sumar els talents de cada participant).

La finalitat d’aquesta cursa és la de promoure l’esport entre els nostres alumnes per adoptar hàbits de vida saludable.

Us hi esperem per animar a tots els nens i nenes de l’escola a partir d’un quart de quatre de la tarda. Us demanem que feu cas de les indicacions dels organitzadors.

L’ordre de les curses serà el següent:

curses infantil:  P5A  -  P5B  -  P4A  -  P4B  -  P3A  -  P3

curses primària:  6è A  -  6è B  -  5è A  -  5è B  -  4t A  -  4t B  -  3r A  -  3r B  -  2n A  -  2n B  - 1r A  -  1r B

El recorregut és en els carrers de: Sant Antoni M. Claret, carrer d’Hondures, carrer de la Indústria i carrer de Costa Rica. Segons l’edat la cursa és més o menys llarga.

Hi ha una zona de descans pels corredors: (no hi podran estar els pares): és a la vorera on està reservat l’aparcament dels autocars.

Cal que els nens i les nenes vinguin vestits ja de casa esportivament. Aconsellem que portin un calçat adequat, una samarreta de màniga curta,  i uns pantalons llargs primets (per tal de protegir els genolls en cas de caure).

Quan els alumnes acaben la cursa entren a l’escola, i rebran un petit berenar i una ampolleta d’aigua repartit per l’AMPA.

Ø  Nois i noies, caldria que fóssiu molt curosos i llençar a les escombraries els envasos.

Som-hi! Ja queda poc!

Ara toca entrenar-se per estar en forma!