Naveguem en un vaixell de vela

2018-09-28

Cicle Mitjà

PROPERA SORTIDA D’ESPORTS:

El proper dimecres 26 de setembre els alumnes de 3r

El proper divendres 28 de setembre els alumnes de 4t

sortiran a navegar en un vaixell de vela (un raquero). Es tracta d'una sortida de dues hores amb una embarcació col·lectiva acompanyats d'un instructor. L'activitat ens permetrà de conèixer i respectar el mar, navegar en equip en el vaixell, experimentar l’efecte del timó, preparar l’embarcació per sortir a navegar i gaudir d'una activitat a la natura.

Recordeu tot això

Ens trobarem a l’escola a les 8:30 del matí.

Fem l’activitat al Moll de Gregal, on està el Centre Municipal de Vela. Ens desplaçarem cap allà en metro.

És imprescindible omplir l’autorització per realitzar aquesta activitat i que el vostre fill/a sàpiga nedar.

Els alumnes han d’esmorzar a casa, i seria bo que portessin un recordatori d’esmorzar  per quan acabessin de fer l’activitat. Qui tingui facilitat en marejar-se pot prendre’s alguna cosa per evitar-ho.

Cal que els nens i les nenes surtin de casa vestits per navegar. El Centre Municipal de Vela facilita l’armilla de l’ajut a la flotabilitat. Cal portar en una motxilla una muda de recanvi complerta, un jersei d’esport, un impermeable per si es preveu pluja i una tovalloleta petita per rentar-se una mica un cop realitzada l’activitat.

Esperem que ens faci molt bon dia i que ens ho passem molt bé!